os ticket, system ticket, tickets system, system ticketowy, system obsługi klienta
+ 48 22 6999909
biuro@debesis.pl
Rozdzielaj i monitoruj zgłoszenia, ustalaj priorytety ich rozwiązywania...
Jeden system dla wielu kanałów komunikacji: telefon, e-mail, formularze internetowe, strona www, zewnętrzne systemy.
Dystrybucja zgłoszeń do konkretnego pracownika, który będzie odpowiedzialny za zajęcie się sprawą.
Ustalanie SLA dla zgłoszeń w zależności od ich kategorii, godzin pracy czy źródła pochodzenia.
Tworzenie i nadawanie zgłoszeniom własnych statusów czy tagów
Obsługa zgłoszeń z różnych kanałów
E-mail, telefon, formularz czy strona www w jednym systemie...
E-mail: wiele skrzynek e-mail w jednym systemie zarządzającym zgłoszeniami (kolejki VIP, reguły filtrowania i przydzielania).
Telefon: IVR, kolejkowanie, zapowiedzi, nagrywanie rozmów, numeracja (jeden lub różne numery do obsługi).
Formularze internetowe, przez które klienci mogą zgłaszać swoje sprawy.
Inne systemy (CRM) klientów, które mogą zasilać zgłoszenia informacjami lub zakładać nowe tickety.
Zespołowa praca na zgłoszeniach
Pracuj zespołowo nad szybkim rozwiązaniem rejestrowanych zgłoszeń...
Rozdzielanie zgłoszeń lub ich części w ramach zespołu lub przekazywanie ich na zewnątrz.
Łączenie lub scalanie zgłoszeń o podobnej tematyce lub dotyczących tej samej sprawy.
Przekazywanie zgłoszeń do innych osób lub zespołów.
Ręczne rozdzielanie zgłoszeń przez osoby zarządzające zespołem pracowników.
E-mail, telefon, formularz czy strona www w jednym systemie...
Automatyczne przydzielanie zgłoszeń na podstawie ich kategorii, słów kluczowych czy źródeł pochodzenia.
Przydzielanie zgłoszeń napodstawie stanu "obłożenia" pracowników (bufory).
Automatyczne zamykanie zgłoszeń, np. automatyczne powiadomienia.
Automatyczne wysyłanie powiadomień do klientów przy rejestracji lub zmianie statusu zgłoszenia.
Automatyczne powiadomienia do pracownika o nowych akcjach na zgłoszeniu, np. e-mail od klienta, wiadomość wewnętrzna, notatka.
Kalendarz zadań, uporządkowany i przejrzysty wgląd w zgłoszenia i zadania z nimi powiązane.
Analiza wskaźników KPI
Raporty, zestawienia, dashboardy, tabele, wykresy...
Raporty on-line prezentujące bieżącą obsługę zgłoszeń.
Dashbordy gdzie widzimy zalogowanych, pracujących lub będących na przerwie pracowników.
Raporty SLA pokażą nam w formie zestawień najważniejsze wskaźniki KPI.
Jeśli są potrzebne niestandardowe raporty, wyślij nam swoje propozycje.
Personalizacja systemu
Dostosuj system do potrzeb własnych oraz swoich klientów...
Samodzielnie konfiguruj uprawnienia pracowników.
Samodzielnie twórz i zarządzaj statusami zgłoszeń.
Samodzielnie dostosuj wygląd dostępnych funkcji.
Jeśli masz potrzebę zbierania dodatkowych informacji utwórz formularze
Przygotuj szablony odpowiedzi i powiadomień do klientów.
Utwórz i zarządzaj IVR'em, przygotuj trasę, dodaj nagrania, określ godziny dostępności.
Bezpieczeństwo
Dbamy o bezpieczeństwo korzystania z systemu i danych Twoich klientów...
Certyfikaty SSL, każdy Nasz klient ma unikalny certyfikat SSL.
Dostęp do systemu ticketowego ograniczamy do wskazanych adresów IP.
Stosujemy podwójną autoryzację z wykorzystaniem kodów SMS.
Polityka haseł dostępu do systemu ticketowego
Integracje z innymi systemami
Wysyłamy i pobieramy dane z innych systemów dzięki czemu obsługa jest bardziej efektywna...
Posiadamy wewnętrzne API, dzięki któremu integrujemy się z innymi systemami.
Jesteśmy zintegrowani z najpopularniejszymi systemami, z których korzysta e-commerce, np. Baselinker, Bitrix, Salesforce, Allegro, DPD, Inpost...
Magazyn produktów
Lepsza kontrola produktów i ich stanów magazynowych...
Zarządzaj bieżącymi zasobami produktów
Zmniejszenie ilości błędów w przepływie produktów
Usprawnienie wysyłek zamówień do klientów
Stała kontrola stanów magazynowych
Kalendarz zadań
Przypisz zadania, spotkania czy projekty do poszczególnych osób w zespole ...
Kalendarz zintegrowany z systemem ticketowym
Wgląd do wszystkich zaplanowanych zdarzeń dla danego zgłoszenia
Planowanie swojego czasu pracy oraz innych użytkowników
Zarządzanie zadaniami w projektach, planowanie spotkań, dyżurów lub telekonferencji
System w modelu SaaS
Dostęp do systemu zgłoszeń z każdego miejsca i z każdego urządzenia...
Dostęp do systemu zgłoszeń z każdego miejsca gdzie jest dostęp do sieci Internet
Oprogramowanie działa jako usługa, nie ma potrzeby dokonywania dużych inwestycji, wystarczy wykupić dostęp do takiej liczby stanowisk jaka jest potrzebna w firmie.
Polski dostawca rozwiązań
System zlokalizowany jest na polskich serwerach i jest dostępny w języku polskim...
Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na terenie Polski co ma istotne znaczenie w odniesieniu do przepisów RODO (w tym umów powierzenia, przetwarzania danych osobowych).
System ticketowy jest przygotowany w języku polskim, wraz z tłumaczeniami na inne języki, np. angielski.
Portal klienta w systemie zgłoszeń
Udostępnij klientom możliwość wglądu w obsługiwane zgłoszenia...
Z poziomu portalu klienta możesz mieć wgląd w zgłoszenia jakie zostały przekazane do firmy i są przez nie obsługiwane.
Zarejestruj zgłoszenie, zapoznaj się z odpowiedzią, przekaż załączniki, analizuj sprawę na wykresie czasu timeline.
Aplikacja mobilna
Zgłoszenia pod kontrolą z poziomu urządzenia mobilnego...
Dostęp do wszystkich zgłoszeń z telefonu komórkowego lub tabletu.
Powiadomienia, odpowiedzi, zmiany statusów, notatki w zgłoszeniu w aplikacji mobilnej.
"Optymalizacja codziennej pracy przy pomocy nowoczesnych narzędzi informatycznych jest dla Medicalgorithmics Polska drogą do osiągnięcia zaufania do marki oraz do poprawy konkurencyjności na rynku. Debesis okazał się zaufanym partnerem w osiągnięciu tego celu."
SYSTEM TICKETOWY
Wbudowana centrala telefoniczna
Nagrywanie rozmów
Miejsce dla nagrań
Dystrybucja zgłoszeń (ręczna lub automatyczna)
Polityka haseł
Polityka antyspamowa
Odsłuch rozmów
Moduł bezpieczeństwa (SSL, identyfikacja po IP)
Brak ograniczeń liczby kont e-mail w systemie
Kategoryzacja zgłoszeń
Tagowanie zgłoszeń
Szablony odpowiedzi
Kolejkowanie zgłoszeń
Brak ograniczeń dodanych kont pracowników
Konfigurator IVR
Historia kontaktów z wszystkich kanałów komunikacji
Rejestracja czasu pracy
Eksport danych xls, csv
Dashboard
Moduł raportowy
Filtrowanie zgłoszeń
*** ceny netto
** umowa zawierana jest na czas nieokreślony
* minimalna liczba licencji to 1 licencja pracownika i 1 licencja administartora
Help desk e-mail/telefon (8 - 19)
Miejsce dla nagrań, każde 20 GB
Kalendarz/msc
Aplikacja mobilna/msc
Operator Debesis VoIP (naliczanie sekundowe)
Konfigurator kont i uprawnień
Dostęp do API
20 GB
39 pln
39 pln
39 pln
39 pln
69 pln
109 pln/msc
139 pln/msc
DARMOWY TEST
Zastanawiasz się nad uporządkowaniem i usprawnieniem obsługi klienta?
Debesis Sp. z o.o.
05-500 Piaseczno
ul. Młynarska 39/4B
Copyright 2023 Debesis